دنیای بازی
دنیای بازی



سایت بازی ساز

به نقل سایت بازیساز:برنامه های تارنمای بازی ساز در تابستان 90 اعلام شد.

دانشگاه بازی ساز همزمان با میلاد امام زمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) در تاریخ 26/4/90 افتتاح خواهد شد.

به گزارش بخش خبری تارنمای بازی ساز این تارنما همزمان با تابستان و سالی که از جانب مدیریت آن تحت عنوان موج بازی سازان مستقل اعلام گردیده است برنامه های خود را در این فصل مهم اعلام کرد.
افتتاح آزمایشی دانشگاه بازی ساز و مسابقه بزرگ و ملی بازی سازی مستقل و همچنین ارائه صدها مقاله و ده ها فیلم تخصصی پیرامون ساخت بازی در بخش های فیلم ، مستند ساز و مقالات از جمله برنامه های این تارنما در این فصل می باشد.
مهمترین برنامه در این فصل تاسیس دانشگاه آنلاین بازی ساز می باشد. آقای محمد غضنفری مدیریت محترم تارنما ضمن تایید خبر افتتاح این پروژه بسیار مهم در تاریخ 26 تیرماه سال جاری جزئیات ابتدایی از این دانشگاه را در پیامی ارائه داد که در ادامه این پیام به شما ارائه خواهد شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به درخواست های روز افزون و مکرر کاربران از سرتاسر کشور پیرامون نبود یک مرجع غنی و بزرگ آموزشی پیرامون آموزش ساخت بازی و همچنین با توجه به این که ایجاد پایگاهی بزرگ و آموزشی که در آن انواع آموزش ها به بهترین شکل ارائه گردد از آرزوی های دیرینه ما بوده و هست و انشالله در 26 تیرماه و همزمان با میلاد امام عصر در نیمه شعبان این دانشگاه را افتتاح خواهیم نمود. در این دانشگاه سعی شده است که انواع آموزش های تصویری، ویدیویی، متنی که به شکل تمرینی ساخت انواع بازی ای مستقل دو بعدی و سه بعدی را آموزش می دهد ارائه شود. از همین جا اعلام می کنیم تمام هزینه های تاسیس این دانشگاه را به جان می خریم و برای پیشرفت صنعت بازی سازی ایران تمام خدمات آن را رایگان ارائه خواهیم کرد. به شما قول می دهیم با فراگیری آموزش های این دانشگاه به شکل تمام و کمال دانش ساخت بازی را در حد ابتدایی و در حدی که به دانش مورد نیاز برای اجرای ایده هایتان چه در ضمینه ساخت بازی های دو بعدی و چه در ضمینه ساخت بازی های سه بعدی دست یابید.
این دانشگاه سبکی خاص را در آموزش به خود اختصاص داده است که این سبک خاص در آموزش باعث می شود فراگیر بدون این که درگیر جزئیات پیچیده انواع تکنیک ها بشود به عمق فرآیند ساخت یک بازی مستقل رفته و از نزدیک با فرآیند ساخته شدن بازی های مستقل دو بعدی و سه بعدی آشنا بشود.
کسانی که از اینترنت با سرعت کم استفاده می کنند نگران نباشند برای آنها هم تدابیر ویژه ای برنامه ریزی کرده ایم که بدون نیاز به اینترنت به اطلاعات مورد نیاز دست پیدا کنند که در زمان خودش اعلام خواهیم کرد.
در ماه شهریور مسابقه ای بسیار بزرگ انشالله برگذار خواهد گردید. همچنین تالیف دو کتابم را آغاز کرده ام و تمام تلاشم را می کنم که تا انتهای تابستان تالیف آن را به انتها برسانم. امسال باید موجی وسیع و فراگیر پیرامون آموزش ساخت بازی در کشور ایجاد گردد.
موفق و موید باشید
خادم همیشگی شما
محمد غضنفری
1390/04/01

شماره معکوس تا افتتاح

http://edu.bazisaz.com


نظرات شما عزیزان:

milad
ساعت21:38---13 بهمن 1390
دمتون گرم خیلی حال کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, توسط پیمان محمدی |